Välkomna till Digihuben

Digihuben är en kreativ digital verkstad för Malmö universitets studenter. Här kan studenter få IT-support, stöd med digitala verktyg av en digimentor, eller låna teknisk utrustning i Teknikutlåningen.

Få stöd av en digimentor

Digimentorerna finns till för att ge dig stöd i olika digitala verktyg. Har du ett projekt eller studieuppgift som du behöver komma vidare med? Vi kan hjälpa dig med olika digitala verktyg som du använder i dina studier som tex Zoom, Powerpoint, Github osv. Tveka inte att höra av dig eller komma förbi om du har några frågor.

Dessa områden kan vi hjälpa till med

Fotografi och redigering

Filminspelning och redigering